Gratis verzending op alle bestellingen (NL & BE)
Voor 22:00 besteld, vandaag (tracked) verzonden
100 dagen bedenktijd
Gratis verzending op alle bestellingen (NL & BE)
Voor 22:00 besteld, vandaag (tracked) verzonden
100 dagen bedenktijd

Probleem met de bestelling

Dat is niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Natuurlijk willen wij dit direct voor je oplossen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice door te mailen naar [email protected]. Wij zullen het juiste product gelijk naar jou toesturen.

Wij doen ons best om alle producten naar waarheid weer te geven op de website. Soms kan de afbeelding toch iets afwijken. Heb je echt twijfels? Neem gerust contact met ons op via [email protected].

Wat vervelend om te horen dat jouw product beschadigd is. Wij kunnen begrijpen dat dit vervelend is voor jou, onze excuses daarom hiervoor. Wij adviseren om direct contact op met onze klantenservice door te mailen naar [email protected]. Belangrijk is om een aantal foto’s mee te sturen van het beschadigde product, zodat wij de schade kunnen zien en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Vergeet ook zeker niet jouw ordernummer te vermelden, zodat wij direct weten dat het om jouw bestelling gaat. Wij vinden natuurlijk de gepaste oplossing voor jou!

Sorry, dat is zeker niet de bedoeling! Zorg dat je direct contact opneemt met onze klantenservice door te mailen naar [email protected]. Wij snappen dat dit vervelend is en daarom zullen wij zo snel mogelijk het ontbrekende artikel naar jou toesturen (als deze op voorraad is).

Retourneren

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. Het retourneren ervan is bij ons geen probleem! Je kunt jouw order namelijk binnen 100 werkdagen na ontvangst retourneren. We zouden het zeer waarderen als je dit kunt doen in de originele verpakking.

Je retournering kun je snel en gemakkelijk aanmaken via ons retourformulier.

De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening, tenzij je kiest voor een tegoedbon of product ruilen. De retourzending kan je per brievenbuspost versturen, maar is jouw pakket te groot voor de brievenbus op straat? Stuur hem dan op als pakketpost. Met de optie Track & Trace kun je jouw retour ten alle tijden volgen, zodat je er zeker van bent dat hij goed bij ons aankomt. Het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt ligt bij jou.

Wat gebeurt er als je jouw retour hebt verstuurd?
Zodra wij jouw retour ontvangen en verwerkt hebben, brengen wij jou via de mail op de hoogte hierover. Wanneer wij het product in goede en originele staat ontvangen hebben, zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst terugstorten, via de door jou gekozen betaalwijze.

Ja natuurlijk! Je kan alle producten die je bij ons besteld hebt, ruilen. Download hiervoor ons retourformulier en vul daarop in welk product je wilt ruilen. Je kunt de te retourneren artikelen samen met dit formulier in de Smartwatchbanden envelop terugsturen naar ons. Dit kan je gratis doen door op de envelop "retour afzender" te vermelden en vergeet ook niet jouw ordernummer toe te voegen. Hierdoor weten wij direct dat het om jouw bestelling gaat en hoeven wij niet verder te zoeken naar gegevens. De retour kan je naar onderstaand adres versturen:

Smartwatchbanden.nl
t.a.v. Retourneren
Naaldwijkseweg 18
2291 PA, Wateringen

Wij zien jouw retour graag tegemoet!

Wij verwachten binnen 5 werkdagen jouw retourzending in ons magazijn te ontvangen. Het kan mogelijk zijn dat er soms wat vertraging is bij PostNL. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, brengen wij jou hier direct op de hoogte over door middel van een bevestigingsmail. Wij storten binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug op dezelfde manier als dat jij de bestelling betaald hebt. Per bank kan het verschillen hoe snel het aankoopbedrag weer op je rekening staat. Heb je betaald via PayPal of AfterPay? Dan wordt jouw factuur aangepast via PayPal of AfterPay.

Verzending & levering

Wat leuk dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst! Heb je besteld op een werkdag voor 22:00 uur? Dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verstuurd met Track & Trace code, zodat je precies kunt zien waar jouw bestelling zich bevindt. Onze verzendpartner PostNL bezorgt jouw bestelling één tot twee werkdagen in de brievenbus. Ervoor thuisblijven hoeft dus niet. Bestellingen naar België doen er doorgaans 2-3 werkdagen over.

Overigens zijn zondag en maandag geen werkdagen voor PostNL, dus heb je een bestelling in het weekend geplaatst? Houd er dan rekening mee dat dinsdag de eerste werkdag is voor het postbedrijf om je bestelling te bezorgen. Mocht je bestelling er nadat wij deze hebben overgedragen aan PostNL onverhoopt iets langer over doen, dan danken we je alvast voor je begrip hiervoor naar ons en natuurlijk ook naar hen. Je kunt uiteraard altijd via je Track & Trace code zien waar je bestelling zich bevindt.

Als je voor 22:00 uur op een werkdag hebt besteld, dragen wij dezelfde werkdag nog jouw bestelling over aan PostNL. In Nederland heb je je bestelling vaak binnen 1 werkdag op jouw deurmat liggen. Bestellingen naar België doen er doorgaans 2-3 werkdagen over.

Let op! Zondag en maandag zijn geen werkdagen voor PostNL. Heb je een bestelling in het weekend geplaatst? Houd er dan rekening mee dat dinsdag de eerste werkdag is voor PostNL om je bestelling te bezorgen. Vraag je je af waar je bestelling is? Dit kun je zien via de Track & Trace code die we je sturen zodra je bestelling is verstuurd.

Wij verzenden alle bestellingen standaard gratis en met Track & Trace code via PostNL. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven, want jouw bestelling komt via de brievenbus op jouw deurmat te liggen.

Duurzaam bezorgd door PostNL

Duurzaamheid vinden we bij Smartwatchbanden.nl belangrijk. Daarom rijdt onze verzendpartner PostNL steeds vaker elektrisch, gebruiken schone brandstoffen en bezorgen als het even kan op de fiets. De rest van onze CO₂-uitstoot compenseren we per 1 januari 2022. Zo garanderen we dat alle post en pakketten voortaan ‘van deur tot deur met netto nul CO₂’ worden bezorgd. 

Jouw bestelling wordt verzonden in een Smartwatchbanden envelop met in de binnenkant bubbeltjes, zodat het artikel(en) goed wordt beschermd. Grotere bestellingen versturen wij in een brievenbusdoosje, zodat jouw bestelling alsnog in de brievenbus kan en jij hiervoor niet hoeft thuis te blijven. Mocht er tijdens het verzenden toch iets defect zijn geraakt, neem dan even contact met onze klantenservice op door te mailen naar [email protected].

Ja zeker! Met de Track & Trace code die je ontvangt nadat we je bestelling hebben verzonden, kun je de reis van jouw bestelling volgen.

Je bestelling wordt door de brievenbus geleverd door PostNL, zodat je gelukkig niet hoeft thuis te zijn om je bestelling in ontvangst te kunnen nemen.

Wij verzenden al onze bestellingen binnen Nederland & België GRATIS, ongeacht de grootte of prijs van je bestelling.

Bestelling plaatsen

Je kunt bij ons snel, gemakkelijk en vooral veilig jouw bestelling afrekenen. Je hebt zelf de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, PayPal, AfterPay of het bedrag handmatig overmaken. Onze Belgische klanten kunnen de bestelling afrekenen met MisterCash. Wil je nog even rustig alle opties van de betaalmogelijkheden lezen? Neem dan een kijkje op onze betaalmogelijkhedenpagina waarop wij de betaalmethodes uitleggen.

Het is belangrijk om direct contact op te nemen met onze klantenservice door te mailen naar [email protected]. Hopelijk kom je er op tijd achter. Dan kunnen wij de adresgegevens direct voor jou aanpassen, voordat jouw bestelling meegaat met onze PostNL koerier.

Als jouw bestelling al onderweg is, kunnen wij helaas niks meer doen. Je kan dan het beste even bij de buren van het fout opgegeven nummer controleren of zij de Smartwatchbanden envelop hebben ontvangen. Mocht hij daar niet afgeleverd zijn, is de kans groot dat jouw bestelling bij ons retour komt. Zodra hij bij ons retour binnenkomt, zullen wij hem alsnog opsturen naar het juiste adres. Natuurlijk brengen wij jou hier per mail op de hoogte over.

Dat kan gebeuren! Hopelijk ben je er op tijd bij en kunnen wij het product nog snel voor je omruilen, voordat hij met onze PostNL koerier meegaat. Neem daarom direct contact op met onze klantenservice door te mailen naar [email protected]. Dan kunnen wij het juiste product jouw kant op versturen.

Heb je het product al ontvangen en kom je er dan pas achter dat je het verkeerde product hebt besteld? Lees 3.2 om te weten wat je dan moet doen. 

Natuurlijk zijn jouw gegevens persoonlijk en niet voor anderen bedoeld. Wij gebruiken ze ook enkel alleen voor onze administratie en verzending voor een correcte afhandeling. Onze webshop registreert jou als klant en zullen jouw gegevens nooit aan derden verstrekken. Op onze Privacy Policy pagina kun je alles lezen over wat wij doen met jouw persoonlijke gegevens.

Laat een reactie achter

Staat het antwoord op je vraag niet in de bovenstaande buttons? Dan kun je ons altijd mailen of het onderstaande contactformulier invullen, wij streven ernaar om doordeweeks binnen 12 uur antwoord te geven. 

Contactgegevens

Locatie Smartwatchbanden  Smartwatchbanden.nl
      Naaldwijkseweg 18
      2291 PA, Wateringen
      Nederland

Magazijn Smartwatchbanden.nl

Telefoonnummer Smartwatchbanden  +31853038680
        Bereikbaar op werkdagen van 9 t/m 17 uur

Mailadres Smartwatchbanden E-mail: [email protected]
      Binnen één werkdag reactie

Gegevens Smartwatchbanden  KVK nummer: 85014575
      BTW nummer: NL863469796B01

Rekening Smartwatchbanden  IBAN: NL81RABO0359670717
      BIC: RABONL2U

* Verplichte velden
Contactgegevens
Telefoonnummer
+31853038680
Bereikbaar op werkdagen van 9 t/m 17 uur
Social media

Volg ons

8,9Review LogoWij scoren een 8,9 op Webwinkelkeur
Smartwatchbanden.nl

Naaldwijkseweg 18
2291 PA Wateringen
Nederland Bekijk op Google Maps

BTW: NL863469796B01
KVK: 85014575

Om de website goed te laten functioneren en voor persoonlijke advertenties, maken wij gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Wil je de best mogelijke gebruikservaring en geoptimaliseerde advertenties? Klik dan op 'Ja' om hiermee akkoord te gaan. Is dat voor jou akkoord? JaNeeWil je meer weten? Bekijk dan onze Privacy Policy »